پروژه های انجام شده

اهم اقدامات انجام شده دفتر آمار و فناوری اطلاعات

  1. پیاده سازی 22 خدمت آب و فاضلاب به صورت الکترونیکی
  2. امکان پرداخت قبوض آب بهاء و فاضلاب بهاء از طریق وب سایت شرکت
  3. استقرار و راه اندازی سامانه پیامک 20001522 و اطلاع رسانی اثر بخش انجام خدمات در مراحل مختلف برای مشترکین
  4. اتصال سامانه پاسخگویی 122 با نرم افزار خدمات مشترکین و اطلاع از بدهی مشترک قبل ارائه خدمات
  5.  استقرار کامل پورتال سازمانی شرکت به همراه زیر پورتال های مربوطه
  6. بهره گیری از دانش مجازی سازی و حذف 15 سرور فیزیکی
  7. استقرار و راه اندازی دستگاه san storage
  8. استاندارد سازی تجهیزات پسیو مرکز دیتا و شش ایستگاه کاری
  9. استقرار و راه اندازی سیستم برق اضطراری اتاق سرور (دیزل ژنراتور)
  10.  ارتقاء سیستم عامل های سرویس دهنده ( 10 نرم افزار )
  11. برگزاری جلسات مستمر کمیته توسعه الکترونیک و هوشمند سازی اداری با حضور مدیران ارشد سازمان
  12. بهبود و ارتقاء اینترنت سازمانی جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان
  13. بهبود و ارتقاء لینک های ارتباطی و مخابراتی در 10 ایستگاه کاری
  14. پیاده سازی رویه های امنیتی و ارتقاء سطح امنیت شبکه
  15. خریداری و نصب تجهیزات سخت افزاری